štvrtok 21. júna 2012

hot

Keď bude celé leto takto príšerne horuco tak sa asi zbláznim... celý deň som totálne prepotená ako keby som bežala maratón, jedina záchrana je veľký a studený bazén. v ktorom by som sa kupala aj celý deň. ešte že sa v škole už neučíme, tie posledné písomky, skušania už boli nekonečne. o matematike sa mi už aj snívalo a preto sa vôbec nedivím keď som sa zobudila o 1 v noci. ešteže mám pri sebe svojich verných plyšákov, ktorý odoženu aj nočné mory o matike :D.. 
a prajem príjemne, horuce, na spečenia sa dni!

najlepšia tunika z h&mka

5 komentárov:

  1. Nápodobne tie horúčavy to je moc.. ten bazén ti celkom závidím :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky nemám ráda horké počasí :-)
    Jinak ta tunika vypadá skvěle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherná tunika do tohoto horkého počasí ideální :)

    OdpovedaťOdstrániť